Ja du....

Sitter uppe och snackar med Adam på msn och lyssnar på I Killed The Prom Queen. Adam skall ju börja cykla BMX igen, och nu har han fått in mig i samma veva:P Så nu funderar jag på att köpa en cykel XD haha! Får se hur det går, annars händer det inte så mycket. Har kollat på X-Men Origins Wolverine, personligen gillade jag den. Men sen så gilalr jag ju dom andra X-men filmerna också. Tänkte kröka imorgon, när man ändå får snus så varför inte :) Inget nytt har direkt hänt faktist, Ben Sherman jackan har jag redan nämn i ett tidigare inlägg, begravningen med. Och att jag köpt kläder till den.... Har varit barnvakt idag, jag och Adam. Medans hans mor jobbade, vi tog med Ida till mig för att hämta en batteri laddare som vi inte hitta. Men det var en skön promenad ändå. Kan ju lägga upp en bild på cykeln jag vill ha om någon är intresserad ^^,


Där har ni den, en GT EL CENTRO 18". Personligen tycker jag den är skit cool.
Ja nu har jag inget mer att säga^^ Puss och kram från mamma Scan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0