Jag blev farbror igår:)

Ah, då var man farbror till en liten söt knatte:) Får se när man får träffa Darrell som jag kallar honom, kallar honom också Dimebag. Efter Darrel Dimebag Abbott. Ah men det var det jag skulle säga:P Hoppas ni får en trevlig jul:) Så har jag en gitarr på g:D En Dean Dixie Rebel. Skall köpa en Dean CHF också:)

Här är min brorson:)


Dean Dixie Rebel


För två veckor sedan, den 8 december 2004. Sköts Dimebag Darrell ihjäl på scenen av Nathan Gales.
På en Damagaeplan konsert, Alrosa Villa i Columbus, Ohio.

Rest In Peace Dimebag Darrell!



Kommentarer
Postat av: a

in this river aint no comming back

2009-12-27 @ 18:44:52
Postat av: nathalie

är det hans gitarr? :o

2009-12-29 @ 14:02:58
URL: http://nathaliethor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0