Fredags och Lördags



Japp! Den 5juni 2009! Jag och Jernet var och drack lite bärs!!! Jävla skönt att vara med Jernet igen, det var ett tag sen sist så det kändes helt ok! Var väl inget speciellt som hände men men, det var jävligt skönt, Lirade lite fotboll med Ballski, fick oss några sköna skratt. Crillz var med Gräs-Matte var där, Neger-Sebbe/Ap-Sebastian hahah! Kommer inte på någon mer på rak arm, jo! Tim Falk var där med. Johannes var med, nu börjar namnen falla på plats hära. Nu okrar jag inte komma på någon mer. Vi gled omkring i stenharma, Sen skulle vi tydligen träffa Johanna, Karin och Andrea. Inte vet jag varför, men vi skulle det. Det var über tråkigt tycker jag. Men men, sen så gjorde vi inte så mycekt mer än det... Jag slaggade hemma hos Jernet. Så på Svea Rikes Nationaldag har vi spelat fotboll. Jernets broder Micke tyckte att jag och Jernet skulle åka moppe, dricka folköl och lyssna på Thule, haha! Själv så sa jag då att dom är rätt lama. Det är bättre med Vit Legion, Svensk Ungdom, Division S och något mer band, kommer ej på namnet nu. Men men! Så satt vi och kollade på en dokumentär om D-Day. Det var lite lärorikt.

Såhär såg vi ut när vi satt å slappa framför tv:n

Sen har vi ju kollat lite på fiddyn, och konstaterat att den bör fixas, jag föreslog en ny motor. Det Är i alla fall vad jag hade köpt, men men... Sådan är jag. Nu sitter jag hemma och lyssnar på ;Metallica på mitt Hardcore PS3! Chattar med Sofia he he he he. Söt liten tös det. Men men,
Hey och fy och usch!
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Han som vet allt

division s är ju från stenhamra

2009-06-18 @ 00:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0