Onsdag den 3 juni 2009


Hittade ingen bättre bild! Men visst är flaggan fin.

Ja då sitter man hemma idag igen! Det är rätt svårt att gå upp på morgonen. Missat två dagar av lådbils byggande, det kommer man nog få sota för! Lär väl få bygga som fan imorgon. Nog om det, jag dealar med det i morgon istället. Just nu sitter jag hemma och kollar på Family Guy Season 7! Men Pausade det så lyssnar på Sabaton! Jävligt bra band om jag får säga mitt. Pfff!!! What more!! Jo jag har snackat med Danni, den lilla blonda tok-fian säger att jag skriver för mycket! Hah! Lär dig läsa gullet^^, Japp så har man börjat röka igen då. Känns jävligt onödigt, och dyrt... Snus och cigg. Får lägga upp en budjet tror jag.. Fast måste ha pengar till helgen. Det är ju för fan nationaldagen på lördag! SVEA RIKE SKALL FIRAS!!! Ja men nog med det seriösa nu då, vad finns det då att snacka om? Ja du, det jag sett av nysa Family Guy säsången är väl rätt bra! Sitter och garvar rätt bra. Gilian är tillbaka i rutan efter några avsnitt, hon skall gifta sig till och med! Mycket intressant... Så har vi detta jävla Fotbolls uppehållet.. Skit tråkigt! Jag vill gå på match. Skall in någon dag snart och köpa en Lonsdale jacka, och sedan strängar till mina gitarrer, bara för att byta ämne mitt i allt. Dagens låt är Slipknot - Danger Keep Away. Riktigt bra låt, man kan lyssna på den i timmar!! Sen så skall vi få Jernet att bli lite glad så vi får skriva lite om honom. Snäll ung grabb som skall kröka med mig i helgen! Det var ett tag sen men nu jävlar gäller det!
Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0