Speldag!



Jappski! Idag är det speldag! Så här ser det ut när jag spelar tvspel! Spelar PS3 såklart, finns inget annat val i mina ögon, haft PS1, PS2 och nu har jag PS3 som jag fick förra julen! Idag var det dags att spela lite, har inte spelat på två månader ungefär, så det var dags! Har spelat lite Prince Of Persia redan, det är relativt kul kom en bit på det idag. Men så var jag sugen på NFS(Need For Speed) Men då måste jag uppdatera, och det har jag inte lust med så skall spela CoD(Call of Duty) Modern Warfare. Här nedanför ser du några spel, CoD 4 och GTA IV är inte mina. Dom är lånade av Hugo, och han lånar Killzone 2 och CoD 5 av mig.



Där ser ni mitt underbara PS3, mina spel(och dom lånade spelen) sist men inte minst! Min kontroll! Man ser inte det på bilden, men jag har tre tv-boxar! bara två som syns. He he he he he! Som ni såg på bilden längst upp så är jag ganska laddad! En bärbar datorn som jag är inne på med MSN och annat skoj! Så ser ni den stationära(man ser bara skärmen) Den spelar jag upp musik med. Har ett bättre ljud system inkopplat till den. Så ser ni min gosiga säng! Underbar är den, det kan jag lova! Jag har det mesta man kan tänka sig under en spel kväll, förutom cola.. Men jag ringde mamma, och hon sa att hon kanske kunde ordna det. Hon skulle göra lite andra saker först så hon kom inte hem på ett tag! Idag var jag faktist i skolan, och det var helt ok! Det går rätt bra med lådbilen. Men den blir inte som vi tänkt oss.. Den blir snyggare! HA-HA!! För ni som har en drömfångare eller en ängel vid eran sida när ni sover så har jag något oslagbart!



EN SVERIGE FLAGGA! Vacker är våran fana! Den håller mig trygg, även fast jag har varit trygg innan jag hade den också. Men den är riktigt fin. Så det blir skit bra! Nu har jag icke tid att berätta om min dag nå mer! Tyvärr pojkar och flickor, men jag skall spela tvspel! Ha det kul medans ni läser om detta jag skrivit!
Hej och fy och usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0