A.I.K. - Elfsborg 0-0




Jahopp! I'm back in control, så att säga. Har skit tråkigt så får väl skriva av mig lite! Det märks i all fall att Stefan Ishizaki längtar tillbaka till Gnaget. Han kunde jobbat bättre i matchen. Men han byttes i andra halvlek! Antar att han inte orkade mer eftersom han saknade en klack som visar kärlek! Gnaget var överlägsna första halvlek och skapade rätt bra chanser. Men lyckas itne trycka in den! Fan va lack man blev!! Andra halvlek var vi rätt pigga, jobbade relativt bra och visade att vi är Stockhlms bästa lag. men ungefär vid 80 minuten tappade vi greppet! Gjorde missar som inte borde gjort! Men Elfsborg lyckades aldrig klämma in den. Gnagets första oavgjorda match för säsången. Trelleborg - Djurgården 3-0. Bara att luta sig tillbaka och slappa! Stockholms stolthet my ass! Dom är helt värdelösa!

Nog snackat om fotboll! Eftermathcen drog vi oss hemmåt och var ute med lite folk. Bara tog det lugnt och bara va. Gnaska skönt faktist. Snackade skit om allt och alla! Jag och Matte fick oss några skratt efter jag visade honom hur saker och till går til lhär i livet (^^,). Jag och Lillen moonade åt lite folk när vi åkte bil =) Vi dunkade Bee Gees - Stayin Alive! Riktig disco låt!

Mer än så är inte värt att veta!
Hej och fy och usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0