Nu vet du vad jag visste innan du fick reda på svaret!



Där är jag, så ser jag ut!
Kalla min Skinhead, Rasist, Nazist eller Patriot om du vill!
Men mina åsikter har inte du med att göra!
Men i alla fall! Idag har jag varit ute och träffat folk och lyssant på underbar musik!
Metal for life!!! Det var en del människor som jag gillade. Men sen finns det en person jag inte gillar.
Och varje gång vi träffas så prata vi även fast jag inte vill, det tar emot!
Låt mig var fi fan! Annars var det en skön kväll^^
Jag och några grabbar gick och sjöng på Svensk Ungdom! Jävligt bra band om jag får säga mitt. Och det får jag!
Yttrandefrihet kallas det!!!

Nej men skämt och sido, varför bloggar man?
Denna blogge har jag bara för att försöka förstå andra och se vad som är så roligt att läsa om någon annans dag.
Låter skit trist tycker jag, det finns så mycket bättre saker! Fan sitt hemma och kolla på Family Guy, The Simpsons, American Dad, Futurama! Eller slå på en film. Slå på PS3;et och lira med grabbarna! Eller ut och dricka bira!
Sitta vid datorn och bara va är överskattat! Det har man gjort för länge. Det är fan dagas att börja röra på sig!
I och försig vet jag att ingen kommer läsa det jag skrivit hära! Men ändå! Om det skulle vara så att någon ser detta så får dem mitt budskap! SLUTA DEGA!!! Gå ut och var med polare, eller träffa nya vänner! Nya människor kan alltid vara kul!
Även fast jag hatar människor! Äckliga jävla dregg hela bunten! Förstör är allt dem gör! Känns jävligt onödigt!

Nu var detta slut! Och vi skall avsluta som alla andra! Jag skall berätta vad jag skall gör när jag skrivit klart, och när jag kommer tillbaka och vad som händer imorgon! Fast kanske inte i just den ordningen!

Senare idag är det fotboll! A.I.K. hälsar Elfsborg välkommna med att få spö! Och det får vi inte missa!
Jag kommer skriva här igen när jag har lust! Senare idag kanske?! Klockan är över tolv så det är den 21 Maj!!
Nu skall jag käka och kolla på Futurama!
Hej och fy och usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GAYbloggen :P

2009-05-22 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0