Peppe tänker djupt..



Hejsan hoppsan! Nu skall vi forsätta på denna lilla blogg. Ett "roligt" tidsfördriv är det. Man sitter upp och tänker på gammla tider, det är jobbigt. Men skönt att man har bra vänner som förstår en och kan hjälpa en. För visst är det så att vi alla har det jobbigt ibland och behöver vänner som lyfter upp en? Men det är svårt att bli glad när man är redigt nere, och man önskar att dom människor som fanns förr borde dö, eller i alla fall inte exsistera i ens liv. Det låter hård att säga att man tänker så, och personen som läser tycker säkert att jag är en idiot. Men det är ju inge nytt att någon tycker det, de har man hört i så lång tid att man lyssnar inte på människorna som säger sådant om en. Även fast man önskar att man var en annan person, en person som människor tycker om och älskar. Nu menar jag inte att jag inte är omtyckt och älskad. Men jag kan komma med dumma kommentarer, det är klart., det händer hela tiden. Det är så att jag säger något, och tänker sen. För mig är det så att dom flesta orden som många tar illa upp för, är vanliga själs ord för mig. Då är det klart man får konstiga blickar av många, mitt sätt att behandla människor är inte alltid bra, och oftast är det så att jag är en riktig idiot mot många. Sånt är livet, alla är vi olika. Själv har jag inte hittat till den folkgruppen jag hör hemma hos. Eftersom ingen jag känner är riktigt som jag är. Men jag känner många som har små saker som jag har. Som i humor och humör. Men jag är lite komplicerad, och ingen här i världen är perfekt. Det skall vi nog vara glada för. Om man skulle hitta världens mest perfekta person skulle han/hon se sig själv som "Overlord of the human race". Det är inget som jag stödjer, marxsismen skulle bryta ut i världen och det skulle bara vara tråkigt. Det skulle bli en kultur krock och allt säger poff! Sen är altl skit igen. Världen är nog bättre med gränser, men då gäller det att man håller sig på sitt. Men detta kan vi konstatera att det inte funkar. Jänkarna tror dom är herren på täppan, medans araberna tycker att U.S.A skall brännas. Människan skall inte vara omringad av gränser, men nu är det så att det kanske skulle vara bra? Mycket mer än detta kan jag inte säga. Svårt att förklara alla tankar man har om allt och alla..

Som en man en gång sa
"Livet är det som händer dig medan du är upptaget med att göra upp andra planer"

Kommentarer
Postat av: Klara

Vet du ens vad Marxism innebär?

2009-05-25 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0