Elitlopp, Sverige, Skola!


HEY HEY!!! Då var det dags igen då, man får väl dra till med någon liten historia... Men vad, det är fråga? Är det verkligen så viktigt att berätta om sin dag? Hmmm.... I alla fall, Sverige vann elitloppet! Det är ju alltid något. Det har jag suttit och kollat på i fyra timmar med min farbror. Det var ganska så kul, bara det att jag inte hade några pengar att sattsa... Annars hade det nog varit roligare. Tiden har flytt iväg rätt bra denna dagen, och givetvis snackar jag om den trettioförsta maj, även fast jag skriver den första juli. Så har jag varit med Aksel, han ville ha någon å snacka med när han käkade pizza, så jag hakade på. Har mest snackat en massa skit. Mathie och Freddas träffade vi med, dom var ute och åkte lite. Men i fredags var en rolig dag det med, i alla fall när man såg lilla IFK Carro sitta på huk, leendet hade hon på läpparna också, när jag och Ballski såg henne pissa! Hahahaha! Oslagbart var det! Tror vi garva i cirkus två minuter med tårar i ögonen! Så kom Nicklas gåendes med Nemo och hans andra hund som jag inte vet vad den heter. Så berättar han om hur hundarna agerar mot folk och andra hundar. Jävligt lydig hund är det enligt han själv, och vad jag vet så är den jävligt lydig. Vad mer vad mer.... Finns inte så mycket mer att berätta än att jag käkad två stekta hotdogs med bröd, mycket ketchup, rostad lök och hamburger dressing. Gott som fan! Sen är det ju Sveriges nationaldag på lördag den sjätte maj! Funderar på om man skall in till Stockholms stad eller om man bara skall fira med polare. Fast det är nog bara jag som bryr mig. Tycker det är lite synd att det inte är så stort. Fler människor borde bry sig, i norge är sjuttonde maj årets fest dag! Vi borde göra samma sak med med våran nationaldag! Men då är man väl rasist eller nazist! Patriot går inte heller för då vill man tydligen ha ut alla invandrare tror dom flesta. LÄS PÅ FÖR FAN! Vi skall ha lådbils bygge i skolan i alla fall. Det börjar denna vecka. Det skall bli rätt kul tror jag, fem stycken i varje grupp. En elev från varje klass, så jag får träffa några jag aldrig snackat med förmodligen. Så det blir nog rätt skoj. Hmmm hmmmm.... Ja finns väl inte så mycket mer att säga. Förutom att Djurgården och Hammarby suger. Gnaget äger!  Snarf är cool, och Mumra är ond! Gissa vad SNG står för! Många som frågar, ni kommer ej få svar!
TJING på den som nu orkar läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0