Blåa bär i rött sken!

Idag var jag inne på Musikbörsen å prövade B.C. Rich Warlock Pro (Platinum tror jag) Jävligt skön gura. Snacka lite med någon kille där om Ibanez MTM2, han kunde beställa hem ett ex om jag ville ha. Så skall jag ha en förstärkare Line6 30 watt spider IV tror jag, eller en Peavy 4x120 watt som jag kanske köper av farsans polare. Får se vad det blir, skall testa Peaveyn på lördag förmodligen så vi får la se vad som händer.



B.C. Rich Warlock, fast den ajg provade hade floyd rose å svarta detaljer.


Ibanez MTM2

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: anna :)

det var mycket man förstod i den texten:)

2010-01-14 @ 23:51:48
URL: http://aamenoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0