Klaga dåXD

Folk klagar på att jag inte skriver men det är för att jag inte tycker detta är nå kul:P
Men kan väl skriva att jag skall beställa ny gitarr denna eller nästa vecka, förmodligen en Ibanez MTM2 white

Så ser den ut;) Jävligt porrig :F
Så har jag gjort en annan sak jag inte tänker berätta ^^, Det får ni se senare, eller höra om:P
Köpte en distpedal, kromatisk stämmaparat å sladd förra veckan ocskå.
Så vet jag vad jag skall skriva om i mitt Projekt arbete vi gör i skolan:D
Hej på er^^

Kommentarer
Postat av: Tim Rafeldt

Jävligt nice gura :)

jag kör med en Epiphone Gibson les paul ja :)

Fins cover o sånt uppe på youtube , + gitarr solos :)

Tim

2010-07-02 @ 04:16:49
URL: http://rafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0