Lata fiskar sover över vattenytan!

Nu har jag tabbat mig igen å missat å dra till skolan -_-'''''
Så jag får väl skriva lite här :D min säng är så skön att jag måste ligga kvar i den (A)
Idag hare vart samma som igår, dock inte sjukanmält mig ^^ Massat å spelat CS. Idag måste jag skilla upp mera å träna aim ^^ Hitboxen suger dock på arenan men men..
Ingen har hört av sig om saab delar ^^ men igår plocka jag å Alex ner startmotorn igen från Saaben så den är inlämna d:)
När allt är klart å sålt blire en Volvo turbo :) 745TIC eller 945 FTT :D

Paul B ft Subwave - What You Want

Grym jävla låt :)

DnB for life MOFO! :D

Hejsvejs^^


Kommentarer
Postat av: Nyfikne Araben

Får man fråga varför du vill ha fulltryckaren? Att köra med lättryckare är billigare.

2011-01-21 @ 22:50:56
Postat av: Anonym

Du får fråga vad du vill. Känns dumt å köpa LTT om den ändå står på farsan.

2011-01-22 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0